ÁSZF - Bőrproblémák: pikkelysömör, ekcéma, korpa kezelése

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

NEOPLANT webshop üzemeltetője:
Neo-Plant Kutató Fejlesztő Kft.
E-mail: neoplant.kft@upcmail.hu
Postacím: H – 1511 Budapest, Pf. 14.
Telefax: +36 (1) 786-7854
Mobil: +36 (20) 442-3059

Általános Szerződési Feltételek

1. Az Általános szerződési feltételek hatálya
A jelen Általános Szerződési Feltételek a NEOPLANT Kft. székhely: 1112 Budapest, Olt u. 31/B a továbbiakban: Eladó), valamint az általa nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevőknek (a továbbiakban: Megrendelő) a szolgáltatásokkal kapcsolatos jogait és kötelezettségeit szabályozza.

Jelen ÁSZF értelmében Megrendelő minden olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, akinek/amelynek a részére a Szolgáltató a jelen honlapon keresztül árut ad el.
Az eladó minden ezen honlapon keresztül forgalmazott kereskedelmi tételének értékesítésére jelen Általános Szerződési Feltételek alkalmazandók, függetlenül az értékesítendő árutól, valamint a Megrendelő személyétől. A Megrendelő a Szolgáltató ajánlatának elfogadásával egyidejűleg a jelen Általános Szerződési Feltételeket is elfogadja.

2. Megrendelhető termékek köre
Az eladó kínálatában szereplő, a Megrendelő által megrendelhető, megvásárolható termékek köre az eladó honlapján tekinthető meg, míg az egyes termékek specifikációja és ára az adott termékre kattintva érhető el. A termékek specifikációja tartalmazza az adott termék méretét, anyagösszetételét. Az eladó által forgalmazott valamennyi termék magyar nyelvű részletes használati útmutatóval rendelkezik, melyet Szolgáltató a termékről kiállított számlával együtt a termék kiszállításával egyidejűleg bocsát a Megrendelő rendelkezésére.

3. Megrendelhető termékek vételára
A termékek vételára minden esetben az adott termék mellett, magyar Forintban feltüntetett, bruttó vételár (27% ÁFA), A termékek vételára nem tartalmazza a szállítás költségét, az a rendelés végösszegénél kerül feltüntetésre.
Az eladó fenntartja a weboldalon feltüntetett árak változtatásának jogát. Az árváltozás a weboldalon való megjelenéssel lép hatályba.  

4. A megrendelés menete, a Felek közötti szerződés létrejötte
A Webáruházban történő vásárlás a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, elektronikus úton történő megrendeléssel lehetséges. A megrendelés és szerződéskötés minden esetben magyar nyelven történik.

Az eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a Megrendelő (vásárláskor megadott) adatainak valódiságáról meggyőződjön, és amennyiben az abban foglalt adatok valódisága kétséges, megkérdőjelezhető, vagy értelmezhetetlen, úgy a megrendelést törölje.
A Megrendelő az eladó weblapján található, az általa megrendelés szándékával kiválasztott terméket a kosárba helyezi, megjelölve ezzel egyidejűleg az általa megrendelni kívánt darabszámot. A kosár tartalmazza a Megrendelő által kiválasztott termékeket, a termékek darabszámát, egységárát, a szállítással kapcsolatos költségeket, a Megrendelő által fizetendő végösszeget. A megrendelőlap szükséges rovatainak kitöltését követően a „megrendelés" Ikonra kattintva a Megrendelő leellenőrizheti az általa megadott, a megrendeléssel és személyes adatival kapcsolatos valamennyi adatot. Amennyiben az adatokat a Megrendelő a valóságnak és szándékának megfelelőnek találja, úgy a „megveszem" ikonra kattintva elküldheti megrendelését az eladónak. Amennyiben a Megrendelő az adatokon változtatni kíván, úgy a „kosár tartalma" ablakra kattintva visszaléphet a megrendelőlaphoz, és elvégezheti a szükséges módosításokat, javításokat, azzal, hogy a megrendelés elküldését követően a megrendelésen Megrendelő az eladó visszaigazolásáig módosíthat, javíthat.

A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok Megrendelő által történt ellenőrzését követően, a "megveszem" ikonra kattintás Megrendelő által történő megerősítésével, ezáltal a Szolgáltató részére elektronikus úton történt elküldésével, majd a Szolgáltató írásos, elektronikus úton történő rendelés visszaigazolásával jön létre.

Az eladó a megrendelés, szerződés tényét, létrejöttét, a megrendelés tartalmát a megrendelés elküldését követő 48 órán belül a Megrendelő által megadott email címre történő elektronikus levél küldésével visszaigazolja a hatályos jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően.
Az eladó megrendelés visszaigazolása minden esetben tartalmazza a Megrendelő által megrendelt termék megnevezését, mennyiségét, a szállítás és a fizetés Megrendelő által kiválasztott módját, a termék árát és a szállítási költséget, valamint a várható szállítási határidőt.

Az eladó a Megrendelőt a tudomására jutást követően minden esetben haladéktalanul tájékoztatja, ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, vagy ha nem tudja azt a rendelés visszaigazolásban megadott, várható határidőben leszállítani.
A felek közötti szerződés létrejöttének időpontja az eladó megrendelés visszaigazolásának a Megrendelő email címére történő megérkezésének (hozzáférhetővé válásának) időpontja.

Az eladót a Megrendelő által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb szállítási problémáért - például, ha a Megrendelő által megadott címen a Megrendelő nem érhető el - semminemű felelősség nem terheli, tekintettel arra, hogy az eladó a Megrendelő számára a megrendelés során az adatok leellenőrzésére minden esetben lehetőséget biztosít, a megrendelőlap a Megrendelő ellenőrzése, jóváhagyása nélkül technikailag sem küldhető el az eladórészére.

5. Szállítás
A vásárlás szándékával kiválasztott és megrendelt terméket az eladó a Megrendelő által megadott szállítási címre 2-3 munkanapon belül szállíttatja ki.  A szállítási cím a számlázási címtől eltérhet. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani. A megrendelt áruk kiszállítása az eladó által kiválasztott futárszolgálat illetve szállító társaság igénybevételével történik.

A házhozszállítás díja:
- előre utalás esetén bruttó 950 Ft, utánvéttel 1250Ft.

A házhozszállítás díja a Magyarországon belüli szállítási címre történő, egyszeri kiszállításra érvényes. Ha a megrendelő hibájából nem történik meg az áru átadása (Például a Megrendelő nem tartózkodik otthon, rossz címet ad meg, az áru ellenértékét nem tudja megfizetni), úgy az ismételt kiszállítás díját köteles megtéríteni, még akkor is, ha az egyébként ingyenes lenne.

A Megrendelő köteles a termék csomagolásának sértetlenségét átvételekor ellenőrizni, megfelelő teljesítés esetén a terméket a szállítólevél aláírásával átvenni, elismerve ezzel a teljesítés tényét, helyét és időpontját. Ennek megtörténte esetén az eladó hiányosságokra vonatkozó kifogást nem fogad el.  

6. Fizetés
A Megrendelő az általa megrendelt termék utáni vételárat minden esetben magyar Forintban előreutalással, illetve az árú átvételekor, számla ellenében, készpénzben, egy összegben fizeti meg az eladó megbízásából eljáró szállítónak. A megrendelőlapon feltüntetett és az eladó által visszaigazolt szállítási díjat a Megrendelő minden esetben az áru átvételekor, számla ellenében, készpénzben, egy összegben fizeti meg a szállítónak.

7. A megrendelő elállási joga
Amennyiben Megrendelő a termék házhoz szállítása után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik.
Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával, ill. eredeti garanciális okmányokkal (amit természetesen mellékeltünk a kiszállított termékhez) együtt visszajuttatnia az eladó címére. A Szolgáltató kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a termék vételárát megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Megrendelőnek kell gondoskodnia, az ezzel kapcsolatos költségek a Megrendelőt terhelik.

Elállás esetén Szolgáltató a termék vételárát nem köteles abban az esetben visszatéríteni, ha a termék nem eredeti állapotban került visszaszállításra (pl. sérült, kopott, felbontott, stb.)

8. Adatvédelem
Az eladó a Megrendelő adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § szakasza szerint jár el.

Az eladó a Megrendelő által számára a megrendelés során, vagy azzal kapcsolatban megadott adatokat kizárólag a szerződés teljesítése és a létrejött szerződés feltételeinek bizonyítása érdekében kezeli, tárolja.

Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdések tekintetében a Magyar Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. tv.) és az egyéb vonatkozó jogszabályi rendelkezések irányadók.


 
 
Lábléchez | Vissza a tartalomhoz